Profesjonalna studyjna lub plenerowa
Sesja fotograficzna
Jakość i atrakcyjność zdjęć wykorzystywanych w produktach reklamowych ma ogromny wpływ na końcowy efekt. Chociaż wiele poprawek można nanieść w programach graficznych, najlepsze rezultaty osiągniesz powierzając nam wykonanie od początku do końca wszystkich materiałów. Z profesjonalnych zdjęć można wyciągnąć 200% mocy podczas ich późniejszej obróbki. Amatorskie zdjęcia nie dadzą takiego efektu nawet podczas najlepszej postprodukcji. Sesję fotograficzną przeprowadzamy w dowolnym miejscu: może to być nasze studio, biuro firmy, sklep, a nawet plener. Zima czy lato, dzień czy noc – to nie ma znaczenia; liczy się efekt, a ten będzie powalający. To możemy zagwarantować.
Rodzaj zdjęć i zakres sesji fotograficznej zależy od późniejszego wykorzystania obrazów. Możemy z nich stworzyć slidery na stronę, zdjęcia produktowe, obrazy 360, foto manipulacje, ilustracje do folderów reklamowych czy tła do ulotek. Fotografie następnie przechodzą proces obróbki w specjalistycznym programie obsługiwanym przez naszego magika od efektów specjalnych, by w końcu trafić do Twoich wyjątkowych materiałów reklamowych.
#Kawa premium
sesja fotograficzna

fotografie do strony internetowej
można inaczej
Ile razy to widziałeś? Nieciekawe, źle wykadrowane, zbyt ciemne lub zbyt jasne zdjęcia na stronie internetowej? Jedne przekoloryzowane, inne wybladzone, a jeszcze kolejne zupełnie niczym się nie wyróżniające. Zwykłe zdjęcia są nudne i nikogo nie zainteresują, a już na pewno nie nadają się jako fotografie produktowe i na stronę internetową.
W Midnight pokazujemy, że można podejść do tego zupełnie inaczej. Możemy bazować na dostarczonych przez Ciebie zdjęciach, ale możemy również przeprowadzić sesję fotograficzną z profesjonalnymi modelami – to sprawi, że zdjęcia dla Ciebie będą absolutnie unikalne. Żadne stockowe fotki nie umywają się do tego, co możemy zrobić na zamówienie. Zdjęcia takie poddajemy później odpowiedniej przeróbce i wykorzystujemy je na stronie internetowej, w sklepie oraz w materiałach reklamowych.
Siła przekazu tkwi w odpowiednio skomponowanych elementach strony. Proporcja zdjęć, grafik i tekstów musi być odpowiednio wyważona, a całość powinna zostać utrzymana w konkretnej kreacji zarówno pod względem stylistycznym, jak i kolorystycznym. Podczas sesji fotograficznej i obróbki zdjęć pilnujemy tej spójności i staramy się tak zretuszować i podciągnąć fotografie, by wywrzeć na odbiorcy konkretny efekt. Udowadniamy, że z każdego zdjęcia potrafimy wyciągnąć 150% jego potencjału.
#Kawa premium
sesja fotograficzna

zdjęcia marketingowe
zrywamy z nudą
Obok ulotek, folderów czy katalogów zazwyczaj przechodzisz obojętnie? Czasami coś obejrzysz, przewertujesz, ale w końcu i tak machasz ręką i (w najlepszym wypadku) używasz ulotki jako zakładki do książki? Dzieje się tak, ponieważ są one zazwyczaj nieciekawe i to zarówno pod względem treści, jak i wykonania oraz oprawy graficznej.
Dlatego my podchodzimy do tego zupełnie inaczej. Organizujemy stylizowane sesje fotograficzne z modelami, modelkami, w konkretnych sceneriach i z wykorzystaniem odpowiednich gadżetów, a następnie przerabiamy te zdjęcia tak, by stały się pewnego rodzaju opowieścią. Historią złożoną z obrazów, na kształt komiksu, lecz w realistycznej scenerii. Zdjęcia, które wykonujemy mogą być później zretuszowane i obrobione w sposób realistyczny lub artystyczny, przedstawiający zupełnie inne oblicze marki. A Ty jak chciałbyś, aby Twoja firma została pokazana?
#Kawa premium
Sesja fotograficzna

Przygotowujemy marketingowe zdjęcia na strony internetowe oraz do materiałów reklamowych. Fotografie, które nie tylko „są” ale przede wszystkim oddziałują na odbiorcę; zachęcają go do zainteresowania się ofertą, zapraszają do odwiedzenia strony i skontaktowania się z Tobą. Nasze zdjęcia mają magiczną moc przyciągania, którą przekierowujemy na Ciebie – Twoi klienci, dotknięci tą mocą po prostu nie będą mogli się oprzeć ofercie. Nie wierzysz w czary? Nie szkodzi. Przetestuj jak to działa i powiedz: czy dalej nie wierzysz w magię brandingu, marketingu i identyfikacji wizualnej?