Wstęp
Początkiem wszystkiego zawsze jest pomysł.

Praca zespołowa to super sprawa, w naszej branży im bardziej kreatywny zespół tym więcej pomysłów, a tym samym możliwości wyboru, które możemy zaproponować klientowi. Możemy się chwalić tym, że nigdy pomysłów nam nie brakowało, jesteśmy mega! Kreatywni, z otwartymi głowami, działamy szybko i dynamicznie, jednak i do nas przychodzą dni, kiedy musimy się mocniej postarać, bo temat jest znamy, może lekko wiać nudą, a my chcemy tworzyć coś oryginalnego i przyciągającego wzrok. Coś co zatrzyma na dłużej i zachęci, bo strona taka właśnie ma być i już! Więc przedstawiamy naszą realizację z wodą w roli głównej! Ale nie tam o jakiejś zwykłej kranówce, a o wodzie mineralnej firmy Atlantica.

Strona internetowa
Uchwycenie mocy żywiołu.

To klient naprowadził nas na dobry trop, opowiadając o produkcie i jego plusach. „Połączenie dwóch źródeł żywiołu wody, w jednej butelce” to było to, słowa klucze, które zainspirowały nas do ujęcia tego graficznie. Zatem na stronie wita wszystkich grafika głównego źródła wody Atlantica, oceanu w krystalicznej odsłonie. Później jest już wszystko tak, jak przy reklamie wody być powinno- przejrzyście. Strona została utrzymana w kolorach kojarzących się z woda, pojawia się więc- biały i niebieski. Opisy, których nie mogło zabraknąć bo zawierają najważniejsze i cenne informacje bez narzucania towarzyszą grafikom nie zasłaniając ich. Same grafiki dobrane zostały tak, żeby właśnie oddać serce produktu, kojarzą się z oceanem, ale także ze źródłami znajdującymi się pod ziemią. Prozdrowotne walory podkreślają zdjęcia ludzi aktywnych i dbających o zdrowie. Same obrazy pokazują jak ważna jest woda, a dodane butelki, podrasowane prze nas graficznie zapadają w pamięć. Strona nie jest przeładowana ani narzucająca, buduje zaufanie i pokazuję czyste walory produktu, jest to coś co chcieliśmy osiągną i nam się udało.

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image

Retusz artystyczny
Nie może być zwykłe, musi być extra!

Woda może się wydawać niczym specjalnym, jednak nie dla nas. My staramy się wycisnąć z projektu wszystko, do ostatniej kropelki, no w tym wypadku wypić. Na stronie pobawiliśmy się trochę retuszem artystycznym, nie przesadnie, ale nie można było tego pominąć. Zatem główna grafika została stworzona z warstw nałożonych na siebie i podkręconych wizualnie tak, aby wywołać efekt wow! Ba, zyskała nawet ruchome elementy, które kojarzą się z cząsteczkami wody. Butelkom na reszcie grafik towarzyszą rozpryski i krlople, które przyciągają wzrok i sprawiają, że samemu ma się ochotę sięgnąć po wodę.

CAMdivision # Projekt grafiki internetowej   |   zobacz więcej realizacji

Logotyp
Na fali…

Logotyp firmy Atlantica to prostota w czystej postaci, jednak oddaje kwintesencję marki. Proste połączenie pierwszej litery z nazwy firmy, połączone z falą, bo cóż innego mogło by się tak pojawić? Ocean kojarzy się z falami!

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image

Zakończenie
Popłynęliśmy…

Jak już złapaliśmy pomysł to „popłynęliśmy” na fali, z nurtem, z prądem…no właśnie widać, że woda nas mocno wciągnęła! Cała realizacja wyszła nam spójnie, ani odrobinę nie zboczyliśmy z tematu, trzymaliśmy się źródła i możemy się chwalić. I wcale nie uważamy, że woda sodowa uderzyła nam do głowy… Jesteśmy po prostu zadowoleni z naszej pracy, bo jest sztos. A tym co dobre, trzeba się chwalić. Klient zadowolony, my zadowoleni, to po łyczku… wody oczywiście i rzucamy się w wir następnej realizacji.

#M.