Czego dotyczył projekt?

Budujemy brand dla firmy budowlanej

Nasza praca ma wiele wspólnego z działalnością firm budowlanych. Te budują domy, mieszkania i lokale, my natomiast tworzymy strony internetowe i odnawiamy wizerunek firm, także z województwa śląskiego. I chociaż nie jest to do końca praca fizyczna, to jednak proces kreacji jest podobny. Z pojedynczych cegiełek układamy konstrukcję, która nie może się zawalić. Ten projekt wymagał od nas jedynie renowacji starego brandingu, a więc przygotowania nowego logo oraz dokumentów firmowych, które będą stanowiły solidną fasadę przedsiębiorstwa. Sporo pracy w to włożyliśmy, wylaliśmy litry potu, ale w końcu dopięliśmy swego. Dziś możemy zaprezentować nowy wizerunek marki Renovation. Zapraszamy do tej krótkiej wycieczki po brandingu firmy z Katowic.

renovation-kompozycja.jpg
...
Projekt logotypu

Budowlany transformers

Założenia były takie: logo powinno przedstawiać markę silną, zdecydowaną i nowoczesną. Musi być jak terminator, który wchodzi, wykonuje robotę i znika. Stąd nieco futurystyczny, ostry projekt logo, które budzi zaufanie i pozytywne skojarzenia. To logo mówi: zmienię twoją okolicę… na lepsze. Zaprojektowaliśmy go tak, by znakomicie prezentowało się nie tylko na papeterii, ale także na stronie internetowej, stanowiącą wirtualną wizytówkę tej firmy z Katowic.

logo-renovation1.jpg
...
logo-renovation2.jpg
...
Dokumenty firmowe

Profesjonalizm w każdym calu

Mając już projekt logo, mogliśmy przystąpić do przygotowania dokumentów firmowych takich jak: wizytówki, teczki, papeteria, długopisy i wiele innych. To wszystko drobne elementy brandingu, sprawiające, że klient wie, iż trafił na rzetelną, a nie pierwszą lepszą z brzegu firmę budowlaną. Więc weź wizytówkę, wykręć numer telefonu i oddaj swoje mieszkanie w dobre ręce. Ręce, które leczą budynki.

brand-renovation1.jpg
...
brand-renovation2.jpg
...
Podsumowanie projektu

Renowacyjne rewolucje ukończone

Gdy wreszcie postawiliśmy ostatnią kreskę na naszym projekcie, mogliśmy w spokoju oddać gotową pracę do zatwierdzenia. Bo jak to w branży budowlanej bywa, wszystko musi zostać odebrane do użytku. Logo i dokumenty zostały przyjęte bez zastrzeżeń. Cegła po cegle, czy może w tym przypadku kreska po kresce, ułożyliśmy nowy, lepszy branding dla firmy Renovation. Jak to wyszło? Oceńcie sami. Myślimy, że efekt był wart każdej minuty i godziny spędzonej przed ekranem komputera.

...
©2019 InPhoTech. All Rights Reserved. Made with love by MIDNIGHT DESIGN STUDIO.