na części, a potem składamy na nowo
Praca nad identyfikacją wizualną i wizerunkiem firmy przypomina nieco żmudne zajęcie polegające na rozmontowywaniu poszczególnych elementów, sprawdzaniu ich, naprawie lub wymianie, a potem poskładaniu z nich czegoś nowego. To dobra analogia, pasująca do tego zlecenia, wykonywanego dla firmy Metalik&Autokasacja z Żywca. To było rozbudowane zlecenie, którego celem był całkowity rebranding, wykonanie strony www i marketingowych ulepszeń. Tworzenie tej strony internetowej było wyzwaniem, ale zdecydowanie efekt był wart wysiłku. Każdy element dokładnie odkurzyliśmy, przerobiliśmy, a następnie zaprezentowaliśmy dokładnie to, czego od nas oczekiwano – nowoczesną, profesjonalną ofertę. „To żyje” – aż chciałoby się powiedzieć.

Udźwignęliśmy ten ciężar
Tutaj trzeba było wystawić ciężki sprzęt. Po starym brandingu przejechaliśmy walcem, rozdrobniliśmy na kawałeczki młotem pneumatycznym, a następnie zezłomowaliśmy. Po to, by zaprezentować nowe logo – pasujące do marki Metalik; takie, które będzie budziło dreszczyk emocji oraz sugestywnie przekazywało czym firma się zajmuje.



Technologiczna rewolucja
Firmy z branży autozłom z reguły nie są postrzegane w kontekście nowoczesnych, zaawansowanych technologii. Najczęściej kojarzą się z brudnym wysypiskiem i miejscem, w którym umierają samochody. Naszym zadaniem było zmienić to postrzeganie: nie złomowisko, a eleganckie miejsce, w którym części pojazdów zyskują drugie życie – taki był nasz zamiar.





Zdjęcia, które mówią więcej
Na atrakcyjność oferty wpływają różne elementy, w tym również zdjęcia. Prawdą jest, że jednym z decydujących czynników dla klienta jest wygląd – czy to produktu, usługi, czy też otoczenia lokalu. Na podstawie przesłanych nam zdjęć wykonaliśmy ciekawe kompozycje, kolaże i grafiki, na których przedstawiliśmy firmę i jej otoczenie, w podkolorowanej, ale nie przekoloryzowanej rzeczywistości.







więcej projektów w dziale kunszt / retusz artystyczny
Nowy, lepszy, efektywniejszy branding
Taki cel chcieliśmy osiągnąć i to się nam udało. Zmieniliśmy niemal każdy element dotychczasowej identyfikacji, wymieniając go na nowy i odświerzając. Od tej chwili, firma zajmująca się kasacją pojazdów w Żywcu będzie postrzegana jako nowoczesna, przyjazna klientom i nadążająca za duchem czasu, a właśnie o to nam chodziło podczas projektowania i tworzenia strony internetowej oraz innych elementów identyfikacji wizualnej – mocnej, silnej i żelaznorękiej. Jak Metalik!
Odwiedź stronę klienta: http://www.metalik.net.pl