Co łączy oscypka i czekoladę? Więcej niż myślisz!
Och słodkości nasze! Czy istnieje na świecie ktoś, kto nie lubi czekolady? Pewnie tak, ale z pewnością my do tych osób nie należymy. Nie dość, że jesteśmy miłośnikami słodyczy, to jeszcze uwielbiamy tworzyć strony internetowe dla takich zacnych firm jak Góralskie Praliny z Małopolski, która ma pod sobą jeszcze kilka innych marek związanych z wyrobami czekoladowymi. Zajmując się tym brandem, przytyliśmy z kilka kilogramów, bo przecież nie sposób było się oprzeć i nie podjadać przepysznych czekoladek w kształcie oscypków, nadziewanych przeróżnymi wkładami. No, ale dość o samych produktach marki, skupmy się bardziej na naszej pracy, a jest o czym pisać. Oto elementy, za które byliśmy odpowiedzialni.

Regionalne ale nowoczesne
Firmy takie jak Góralskie Praliny strategię marketingową opierają na odniesieniach do regionalnych tradycji. Stąd czekoladki są w kształcie oscypków. Aby utrzymać spójną wizerunkowo strategię marki, musieliśmy wymyślić logo, które będzie się wpasowywało w tę koncepcję, ale jednocześnie będzie czymś nowym i pokazywało, że firma choć z tradycjami, nie tkwi jedną nogą w przeszłości.

Słodka ale nie przesłodzona
Tworzenie stron internetowych, zwłaszcza dla takiego słodkiego brandu z Krakowa to zawsze jest wyzwanie. Trudno przedstawić branżę cukierniczą w taki sposób, by nie przesłodzić grafiki i ogólnego zamysłu. Witryna powinna być zachęcająca, kojarząca się ze czekoladą, ale nie może być tęczowa. Równowaga jest tu najważniejsza. Osiągnęliśmy w tym względzie mistrzostwo niczym mistrz Yoda balansujący na linie nad przepaścią.



Zdjęcia takie, że ślinka cieknie
Każde zdjęcie i grafika powinny opowiadać jakąś historię. Smakowitą, czekoladową opowieść o tym, jak Jaś i Małgosia… a nie, to nie ta bajka. Artystyczny retusz zdjęć w naszym wykonaniu polega na takim przerobieniu zdjęcia, by zwykła fotografia przemieniła się w magiczną ilustrację zupełnie innego świata – krainy czekoladą i miodem płynącej; krainy gdzie królują Góralskie Praliny.



więcej projektów w dziale kunszt / retusz artystyczny
Dla jeszcze lepszego efektu wizualnego
O czekoladzie można mówić i mówić bez końca, ale co za dużo to niezdrowo. Aby nie przesłodzić i nie przesadzić z nadzieniem (czyli treścią) zdecydowaliśmy się na osadzenie na stronie infografik, czyli kombinacji grafik, ikon, haseł i krótkich tekstów. Dzięki takim infografikom, artystycznym nagłówkom oraz piktogramom, Góralskie Praliny kojarzą się z artyzmem i nieszablonowym pomysłem na siebie.

Bo każdy koniec to początek czegoś lepszego
Wszystko co dobre, zawsze się kończy? Tak, ale nie oznacza to niczego złego. Nasza praca przeszła przez wszystkie etapy i w końcu dotarliśmy tam, gdzie zmierza każdy projekt strony internetowej – do końca. A dzięki temu, ta firma z Małopolski mogła rozwinąć skrzydła i pokazać się w Sieci od nowej, lepszej i bardziej profesjonalnej strony. Góralskie i Krakowskie Praliny, to uznane marki, które zdobyły wielu miłośników czekolady. Wierzymy, że dzięki naszemu brandingowi rozpoznawalność firmy wykroczy znacznie poza to jedno, rodzime województwo.