Wyzwania projektu dla klienta medycznego

W dobrych rękach

Klient medyczny to wymagający klient. Branża prywatnych usług medycznych nie jest prosta, bo w końcu nie chodzi o jakiś produkt czy pierwszą lepszą usługę, ale o zdrowie pacjentów. Komunikacja marki musi przede wszystkim skupić się na przekazaniu, że pacjenci znajdą się w dobrych rękach, jeśli podejmą leczenie w danej klinice. Szczególnie, gdy chodzi o skomplikowane operacje, jak te oferowane przez lublińskie Centrum Medyczne Północna 5 w zakresie ginekologii i kardiologii. To, co jeszcze było wyjątkowo w tym projekcie, to fakt, że usługi medycznie Północnej kierowane są głównie do osób 50 plus – grupy wiekowej, na którą nie działają bajery wciskane młodym. Tu trzeba konkretów, fachowego podejścia i sprawdzonych rozwiązań. Na szczęście zjawiliśmy się my, by przygotować stronę www, logo i infografiki dla kliniki z Lublina – tym razem to ona znalazła się w naprawdę dobrych rękach…

cm1.jpg
...
Projekt logo

Primum: wzbudzić zaufanie

Główne motto lekarzy brzmi Primum: non nocere – Po pierwsze: nie szkodzić. Za to motto autorów logotypów dla projektów medycznych mogłoby być: Primum: wzbudzić zaufanie. Potencjalni pacjenci po pierwszym kontakcie z logo, powinni poczuć spokój i zyskać pewność, że tak, ta klinika im pomoże i nie wyrządzi krzywdy. W końcu każdy trochę się obawia operacji, nawet pod krótką sedacją, jak te oferowane przez Północną 5. Zaufanie do lekarzy to podstawa udanego leczenia.

cm8.jpg
...
cm9.jpg
...
Strona internetowa

Skomplikowana operacja?

Skomplikowane zabiegi to wykonują kardiolodzy i ginekolodzy z Północnej 5 w Lublinie. Projektowanie strony internetowej to przy tym bułka z masła. Przynajmniej dla nas. Żartujemy, oczywiście. Trochę natrudzić się trzeba i nierzadko projekt okazuje się sporym wyzwaniem, o dużym stopniu skomplikowania. Zawsze jednak udaje nam się podołać i dostarczyć satysfakcjonujące klienta strony internetowe, bo przede wszystkim wsłuchujemy się w jego potrzeby – niczym, nie przymierzając, kardiolog w bicie serca pacjenta.

cm2.jpg
...
cm3.jpg
...
cm4.jpg
...
cm7.jpg
...
Infografika

Dobrze poinformowani

Pacjenci lubią wiedzieć, co i jak. Czasy, kiedy trafiało się do lekarza czy szpitala, a zarówno sposoby leczenia, diagnoza, jak i stosowane farmaceutyki pozostawały dla pacjenta tajemnicą, dawno minęły. Teraz w kontakcie z pacjentami lekarze stawiają na transparentność. Cenimy sobie bardzo infografiki, bo to połączenie słów i obrazów pozwala prosto, komunikatywnie, jasno przekazać fakty. Tego byśmy sobie życzyli zawsze, gdy trafiamy do lekarza.

cm6.jpg
...
Podsumowanie działań

Pacjent zadowolony

Jak podsumujemy ten projekt? My zadowoleni, klient zadowolony, pacjent – mamy nadzieję – także zadowolony. Estetyczne logo budzące zaufanie, świetnie skrojona do potrzeb kliniki strona internetowa oraz wysoce informacyjne infografiki składają się na bardzo spójny przekaz, który ma szansę zaskarbić Centrum Medycznemu Północna 5 rzesze nowych pacjentów w wieku 50 plus. Parafrazując znany dowcip z domieszką czarnego humoru: operacja się udała, pacjent przeżył.

Odwiedź stronę klienta: https://cm5.pl/

...
©2021 InPhoTech. All Rights Reserved. Made with love by MIDNIGHT DESIGN STUDIO.