Wyzwania projektu dla klienta medycznego
W dobrych rękach

Klient medyczny to wymagający klient. Branża prywatnych usług medycznych nie jest prosta, bo w końcu nie chodzi o jakiś produkt czy pierwszą lepszą usługę, ale o zdrowie pacjentów. Komunikacja marki musi przede wszystkim skupić się na przekazaniu, że pacjenci znajdą się w dobrych rękach, jeśli podejmą leczenie w danej klinice. Szczególnie, gdy chodzi o skomplikowane operacje, jak te oferowane przez lublińskie Centrum Medyczne Północna 5 w zakresie ginekologii i kardiologii. To, co jeszcze było wyjątkowo w tym projekcie, to fakt, że usługi medycznie Północnej kierowane są głównie do osób 50 plus – grupy wiekowej, na którą nie działają bajery wciskane młodym. Tu trzeba konkretów, fachowego podejścia i sprawdzonych rozwiązań. Na szczęście zjawiliśmy się my, by przygotować stronę www, logo i infografiki dla kliniki z Lublina – tym razem to ona znalazła się w naprawdę dobrych rękach…

Strona internetowa
Skomplikowana operacja?

Skomplikowane zabiegi to wykonują kardiolodzy i ginekolodzy z Północnej 5 w Lublinie. Projektowanie strony internetowej to przy tym bułka z masła. Przynajmniej dla nas. Żartujemy, oczywiście. Trochę natrudzić się trzeba i nierzadko projekt okazuje się sporym wyzwaniem, o dużym stopniu skomplikowania. Zawsze jednak udaje nam się podołać i dostarczyć satysfakcjonujące klienta strony internetowe, bo przede wszystkim wsłuchujemy się w jego potrzeby – niczym, nie przymierzając, kardiolog w bicie serca pacjenta.

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image

Infografika
Dobrze poinformowani

Pacjenci lubią wiedzieć, co i jak. Czasy, kiedy trafiało się do lekarza czy szpitala, a zarówno sposoby leczenia, diagnoza, jak i stosowane farmaceutyki pozostawały dla pacjenta tajemnicą, dawno minęły. Teraz w kontakcie z pacjentami lekarze stawiają na transparentność. Cenimy sobie bardzo infografiki, bo to połączenie słów i obrazów pozwala prosto, komunikatywnie, jasno przekazać fakty. Tego byśmy sobie życzyli zawsze, gdy trafiamy do lekarza.

#Gloomhaven
Voidwarden, Hatchet, Cragheart

Image

Projekt logo
Primum: wzbudzić zaufanie

Główne motto lekarzy brzmi Primum: non nocere – Po pierwsze: nie szkodzić. Za to motto autorów logotypów dla projektów medycznych mogłoby być: Primum: wzbudzić zaufanie. Potencjalni pacjenci po pierwszym kontakcie z logo, powinni poczuć spokój i zyskać pewność, że tak, ta klinika im pomoże i nie wyrządzi krzywdy. W końcu każdy trochę się obawia operacji, nawet pod krótką sedacją, jak te oferowane przez Północną 5. Zaufanie do lekarzy to podstawa udanego leczenia.

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image
...

#carlexdesign
Design strony internetowej

Image

Podsumowanie działań
Pacjent zadowolony

Jak podsumujemy ten projekt? My zadowoleni, klient zadowolony, pacjent – mamy nadzieję – także zadowolony. Estetyczne logo budzące zaufanie, świetnie skrojona do potrzeb kliniki strona internetowa oraz wysoce informacyjne infografiki składają się na bardzo spójny przekaz, który ma szansę zaskarbić Centrum Medycznemu Północna 5 rzesze nowych pacjentów w wieku 50 plus. Parafrazując znany dowcip z domieszką czarnego humoru: operacja się udała, pacjent przeżył.

#M.