a my na to: jaką stronę robimy?
Czasami wcielamy się w agentów do zadań specjalnych, innym razem w futurystów przepowiadających przyszłość i wymyślających nowoczesne rozwiązania, a niekiedy – jak w przypadku tego projektu – w doktorów od stron www; takich, którzy najpierw badają, potem stawiają diagnozę, a na końcu proponują skuteczne leczenie. Tyle że nie leczymy ludzi, a usprawniamy wizerunek marki. Porady lekarskie pozostawiamy placówce medycznej Boramed (Warszawa), natomiast tworzenie stron internetowych, prace graficzne i odświeżanie brandingu to umiejętności, które opanowaliśmy do perfekcji. Zapraszamy więc do naszego gabinetu, gdzie najpierw zdiagnozujemy, co dolega firmie, a potem podejmiemy skuteczne działania, by to naprawić. W przypadku tej współpracy zaczęliśmy od zaprojektowania logo, następnie stworzyliśmy stronę www i elementy graficzne do materiałów reklamowych. A oto jak prezentuje się ukończony projekt.

Czyli terapia ogólna
Prace nad brandingiem zaczyna się od podstaw, czyli od stworzenia ogólnego znaku marki. Przygotowaliśmy sugestywne, kojarzące się z kliniką medyczną logo – ciepłe, przyjazne i nie w 100% sterylne, jak to bywa w przypadku medycznych znaków firmowych. Ponieważ Boramed to przede wszystkim przychodnia rodzinna i klinika ginekologii, w logo musiał zostać zawarty jakiś element kojarzący się ze specyfiką placówki. Jak to wyszło? Oceńcie sami.


Czyli miejsce pełne informacji
Strona internetowa kliniki nie może być wyłącznie suchą wizytówką. Powinna być interaktywną poradnią i rejestracją przyjazną pacjentom. Chcieliśmy, aby to było miejsce, gdzie pacjenci znajdą dokładnie to, czego poszukują. Ze względu na spore rozmiary strony, wyzwaniem było również takie jej ułożenie, by użytkownik nie zagubił się w gąszczu zakładek i podstron, jak w zbyt wielkim budynku, w którym znajduje się 1000 drzwi nie wiadomo dokąd.
Największą bolączką ofert klinik medycznych jest ich sterylność, czystość i pozbawienie emocji. Zdjęcia przedstawiające sztuczne uśmiechy, sztucznych ludzi w sztucznych sytuacjach. Tak nie mogło być, dlatego postanowiliśmy pokazać ludzką stronę kliniki i przygotowaliśmy zdjęcia, które będą sugestywne i naturalne. Wykonaliśmy retusze dostarczonych nam zdjęć, które obecnie uatrakcyjniają materiały reklamowe kliniki.




Prosto z mostu bez obijania w bawełnę
Czy znasz to uczucie, gdy nie rozumiesz tego, co lekarze mówią tym swoim medycznym, skomplikowanym żargonem? Za pomocą infografik na stronie przekazujemy trudne informacje w krótkich, zrozumiałych komunikatach, przystępnych dla każdego pacjenta. Bez skomplikowanego słownictwa, bez ściemy i ukrytych znaczeń. Infografiki będące częścią strony www to połączenia piktogramów i sloganów objaśniające najważniejsze zalety oferty. Prościej już nie można.

Życzymy dużo zdrowia i korzyści z nowego wizerunku
Ten projekt wymagał sporej ilości pracy. Strona internetowa kliniki musiała trafić nie tylko do pacjentów z Warszawy, dlatego została przerobiona na duży portal dla pacjentów z atrakcyjną ofertą, grafiką, infografikami i wartościowymi poradami w sekcji blogowej. Mamy nadzieję, że nowy wizerunek kliniki przyniesie im (oraz ich pacjentom) wiele korzyści. Z dumą możemy stwierdzić, że to leczenie wizerunkowe było wyjątkowo udane.