Wszystko ma swój początek

Męski punkt widzenia

To była misja specjalna. Krótka, precyzyjna, z dokładnie określonymi założeniami. Jak strzał ze snajperki – jeden, ale celny. Założenia misji: przygotować logo dla ekskluzywnej marki Balducci, sprzedającej wysokiej jakości oprawki do okularów. Status misji: wykonana. Efekt: pełne zadowolenie klienta. Są takie projekty, które nie wymagają budowy kompletnego wizerunku, a jedynie pewnych elementów. W tym przypadku było to logo, bez projektu strony internetowej dla tej firmy z Wrocławia. Przygotowaliśmy więc ciekawą kreację, która trafi do naprawdę wymagających mężczyzn, poszukujących oprawek z najwyższej półki. Coś, co zachwyci tak prestiżowego klienta jak Balducci.

balducci-kompozycja.jpg
...
Projekt logotypu

My name is Bond, James Bond

Gdyby James Bond potrzebował oprawek do okularów, z pewnością wybrałby te od firmy Balducci. Najlepiej wstrząśnięte i niezmieszane. Ta męska, mocna marka potrzebowała równie silnego logo, które podkreśli jej wyjątkowy, ekskluzywny charakter. Przygotowaliśmy coś specjalnego, znak firmowy, który budzi dreszczyk emocji.

logo-balducci-white-black.jpg
...
logo-balducci-color-black.jpg
...
logo-balducci-grawer.jpg
...
logo-balducci-stamp.jpg
...
brand-balducci1.jpg
...
brand-balducci2.jpg
...
brand-balducci3.jpg
...
I wszystko ma swój koniec

Jak w kinie akcji – celny strzał i po robocie

Nie ma takiego wyzwania, któremu nasz zespół by nie sprostał – niezależnie czy w obszarze tworzenia stron internetowych czy brandingu; dla firm z dolnego śląska, czy też z innych części kraju; dla klientów małych i dużych. Jednak projekty logo, zwłaszcza dla luksusowych marek to spora odpowiedzialność. Bywa, że to od znaku identyfikacyjnego zależy być, albo nie być marki. Dlatego tutaj szczególnie się przyłożyliśmy, by zaproponować klientowi coś, obok czego nie da się przejść obojętnie.

...
©2019 InPhoTech. All Rights Reserved. Made with love by MIDNIGHT DESIGN STUDIO.